14 October 2014

KEGUNAAN HERBAL BLEND

Saya saaangaattt suka dengan herbal blend nih..
Kalau terkena gigitan nyamuk, cepat-cepat sapukan krim yang hebat ni.. Alhamdulillah, semakin berkurang rasa gatalnya. Yang paling best, bila sapu krim ni di bahagian yang terkena nyamuk tu, langsung tak meninggalkan bekas atau parut. Maklum lah, saya ni jenis kulit sensitif.. 

Saya sangat suka dengan produk Shaklee nih.. Semua produk Shaklee diproses menggunakan bahan-bahan semulajadi, tiada bahan kimia dan sangat berkualiti. 
Bagi saya, herbal blend adalah krim yang TERBAIK sebab boleh digunakan untuk apa jua tujuan. Yang paalinnggg penting herbal blend ni BEBAS daripada paraben dan steroid. 

Herbal blend sentiasa ada dalam beg tangan saya. Mudah untuk dibawa ke mana-mana.. hehe.. 
Kalau anda nak cuba keajaiban herbal blend nih, boleh hubungi saya. Harganya murahhh saja, harga mampu milik, :) kalau jadi ahli, semestinyaa harga leebihhh jimat...
Terima kasih. Jumpa lagi di lain entry.

Salam sayang...
Syikin Maarop - 0194507626 - syikinmaarop@gmail.com

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...