17 February 2015

5 Fakta Kenapa SHAKLEE Tidak Harus Diboikot

Assalamu'alaikum dan selamat petang :)


Shaklee merupakan syarikat supplemen terulung di Amerika Syarikat. Saya mula mengenali supplemen ini setelah kawan-kawan hebat mempromosikannya di facebook. Pada hujung bulan Disember 2013, saya mula mendaftarkan nama sebagai Shaklee Independent Distributor (SID). Produk pertama yang saya beli ialah Energizing Soy Protein (ESP). 

Kini, sudah hampir setahun dua bulan saya menggunakan Shaklee. Alhamdulillah, saya dapat merasakan kesan positif dengan supplemen Shaklee. Dalam masa setahun ini jugalah saya cuba menambah ilmu berkenaan nutrisi untuk supplemen Shaklee dan saya berasa seronok menyebarkan kebaikannya kepada orang ramai. Berkongsi ilmu itu sedekah, berkongsi kebaikan itu juga sedekah. Betul tak? :)

Seperti kata-kata daripada PM Cery

"Jika cinta di hati, keajaiban menanti..."

Rasai "Shaklee Effect" dengan menjadikan Shaklee sebagai supplemen utama dalam kehidupan harian anda. :)

Ingin tahu fakta kenapa anda harus menyokong Shaklee?
Sila klik di link di bawah. :)


Terima kasih kerana membaca!~

Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...